INDAHNYA BERCINTA.............

Wednesday, March 23, 2011



[muslimah A]
YA ALLAH!!!!
terkejut ana, anti ni pn... main rampas2 je enset  tu.. nanti jatuh kan... ish...

[muslimah B]
nampak khusyu' sgt message, sambil senyum lak tu.... ish... pak we ke???

[muslimah A]
mne ade ar.... tu ana punye............


[muslimah B]
pak we!!!!

"awak ni, suke sgt melawak xmasuk tajuk... hihihi... ni yang menambahkan rasa sayang kt awak ni..."
pergh!!! jiwang ayat nye tuh.....

[muslimah A]
ish anti ni, xmakan ubat ke ape? ana kan dah kawen....
mne ad nk berpakwe-pakwe ni....

[muslimah B]
curang ke? ish x baik tol klo nk simpan lelaki pn... biarlah pandai sket... hahaha
weh... ana tahulah ape beza SMS org yang dah kawen atau x...

[muslimah A]
ye lah tu...

[muslimah B]
anti ni... buat xtau pulak... ana kan doktor cinta versi wanita... HAHAHA!!!

[muslimah A]
anti ni... tulah bace lagi novel pelik-pelik.Kan dah terpengaruh...
Klo anti nak tau... lepas kawen ngan sebelum kawen tu lain..
lepas kawen lagi besz cintanya

[muslimah B]
ape yang besz sgt tu???
klo bce novel, mse couple sblom kawen tu yang besz... lepas kawen, macam-macam berlaku...

[muslimah A]
haa... tu lah... hanyut dengan ilmu dalam novel...
meh doktor cinta versi muslimah nak cakap...

[muslimah B]
hah... cew cite, cew cite

[muslimah A]
Cube anti bayangkan......
     seandainya, ade seorg wanita yang belum pernah bercinta sejak lahir... xpernah ad pengalaman dalam bercinta. tetapi sangat berkeinginan untuk bercinta seperti orang lain...
Suatu hari , dia dipertemukan dengan seorang lelaki yang senasib dgnnya. xpernah berpengalaman dalam bercinta tetapi teringin nak bercinta macam orang lain...
mereka bermula dengan sms... bagi-bagi hadiah... dan akhirnya, mereka bertemu... tetapi, mereka dihalang oleh satu benteng yang bernama syarak....
(mesti diorang frust)
tp... cube kita bayangkan.... dari awal mereka bertemu... mereka sudah ikat hubungan mereka dengan 'tali nikah'...
setiap kali meraikan tarikh yang bersejarah, maen tukar-tukar hadiah...
dalam sms pulak, macam-macam bergurau... siap boleh gurau sentuh-sentuh lagi...
bukankah mereka lebih romantik???
Dan inilah yang dipanggil....
'CINTA SELEPAS KAHWIN'

5 comments:

Hasyimi said...

berpandangan jauh nmpk.. ^^

bittaufiq wa najah utk natijah spm nanti..

'Musafir' said...

berpandangan jauh...?....
merapu je syimi nieh....
tp... mmg kte disarankn utk berpandangn jauh kan...?...
hehehe...[kiddo]

lover4eva said...

cerita yg sgt b'pgjaran..best!!
mga cinta Allah m'jd y lbey utma sbl0m b'temu cnta mnusia..ameen100x..wallahua'lam

Zaza said...

ehem [t'btuk plk.] btw, nice article. i love it :')

'Musafir' said...

syukran sme2... hahaha... lpas wt post kt ats nie...
terus buntu idea.... xtau nk post ble plok...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bicara Hikmah kali ini:

Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:

من يرد الله به خيرا يصب منه

“Barangsiapa yang Allah inginkan kebaikan, Allah akan memberinya musibah.” (HR Ahmad dan Al Bukhari dari Abu Hurairah).

"Renung-renungkan Dan Selamat Beramal"